Coaching i motion på ferien

Coaching i motion på ferien

Jeg skal til London i 2 uger for at besøge en veninde, der bor lige udenfor London. Jeg har købt flybillet fra Billund til London og fik en god pris online via rejsepriser.dk.

Jeg går i motionscenter hver dag, når jeg er hjemme og vil gerne holde min form, når jeg er på ferie. Jeg har derfor her lavet en liste over tips til, hvordan du holder dig i form – selv når du er på ferie:

  • Der er ingen bedre måde at gå på sightseeing på end gående. Tag gode sko på, og få masser skridt og oplevelser på den konto.
  • Byder formiddagen ikke på megen aktivitet, så planlæg at se en park eller lignende om eftermiddagen, hvor du kan gå og være aktiv. Du kan også spørge på dit hotel, om de ikke har ruter over byen for gående – det findes i mange byer.
  • Book et hotel, der har et motionscenter. Du er dermed sikret din morgenworkout, og er den på plads, er der faktisk større chance for, at du spiser sundt i løbet af dagen.
  • Er der ikke et motionscenter, så opsøg aktive aktiviteter. Det kan være at gå en tur i byen, på stranden etc. Måske er der vandeaktiviteter og andet, du kan tilmelde dig.
  • Find restauranter, der er i gåafstand fra dit hotel. Skønt at gå måltidet af på vej tilbage til hotellet.
  • Brænd kalorier af ved at tage trapperne i stedet for elevatoren. Det kan være på dit hotel eller en attraktion.
  • Har du ventetid i lufthaven, så gå en tur i stedet for at sidde og vente. Du skal sidde ned i flyet alligevel, så tag chancen til at gå nogle kalorier af.
  • Du kan også selv medbring ting til at lave en workout på dit hotelværelse. Det skal jo ikke fylde noget særligt, så det kan være elastikbånd til workouts for armene eller bånd til at lave workout for benene.

Hvordan holder du dig i form på ferien?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *